1. Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Studio &LAK en de cliënt van Studio &LAK.
2. Afspraken
2.1: Alle afspraken dienen te worden gemaakt via de website, telefonisch, social media of in de salon zelf. Een afspraak die op deze manier is gemaakt, is bindend. Er wordt tijd voor de cliënt gereserveerd en vrijgehouden door Studio &LAK. De afspraak wordt verwerkt in het boekingssysteem waarna de cliënt een bevestiging per e-mail ontvangt. Controleer altijd of de mail niet in de spam-box is beland.
2.2: Annuleringen: Als cliënt wenst een afspraak te wijzigen of te annuleren, gelieve dit minimaal 24 uur van tevoren te laten weten. Zo kan de vrijgekomen tijd hopelijk nog worden ingevuld door een andere cliënt en loopt Studio &LAK geen inkomsten mis.
De cliënt kan de afspraak kosteloos 24 uur voor de geplande tijd wijzigen en annuleren. Annuleren en wijzigen kan via de link in de bevestigingsmail, per telefoon, via social media of door naar info@studio-enlak.nl te mailen.
Bij annuleringen die minder dan 24 uur van tevoren worden doorgegeven, is Studio &LAK genoodzaakt 50% van de totale behandelprijs in rekening te brengen. De rekening wordt via een factuur verstuurd.
Bij afwezigheid en/of geen gehoor zal Studio &LAK dit als een no-show behandelen en 100% in rekening brengen. De rekening wordt via een factuur verstuurd.
2.3 Indien cliënt te laat is en de geboekte dienst niet meer volledig geleverd kan worden wegens tijdgebrek, zal Studio &LAK kijken naar wat haalbaar is binnen de resterende tijd van de behandeling. Cliënt zal de totale vooraf geboekte behandelprijs moeten betalen ook al heeft cliënt deze dienst niet (volledig) ontvangen.
Beide partijen hoeven zich niet aan deze verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.
3. Garantie
Studio &LAK geeft de cliënt 1 week (7 dagen), vanaf de dag dat de behandeling plaatsvond (behandeldag is dag 1), garantie op beschadiging(en) van de behandeling(en). Deze reparatie dient binnen deze 7 dagen uitgevoerd te worden. Onder een reparatie valt herstel van beschadiging(en). De client gaat dus met dezelfde kleur,vorm,design de deur uit als het origineel. Deze zullen kosteloos gerepareerd/gefixed worden.
Deze garantie vervalt indien:
- De cliënt de (gel) polish/nagels heeft laten onderhouden door een andere nagelsalon
- De cliënt zonder handschoenen met agressieve chemicaliën, verf of kruiden heeft gewerkt
- De cliënt de (gel) polish/nagels heeft afgebeten of opzettelijk afgebroken /afgetrokken
- Client een verandering wil in kleur/vorm/design. hiervoor dient een nieuwe afspraak gemaakt te worden.
- De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen 5 werkdagen heeft opgevolgd
- De cliënt voor een behandeling heeft gekozen die afgeraden is ivm conditie nagels.
- De cliënt jonger is dan 16 jaar.